על מידע לגבי הארוע הבא במרכז תבוא הודעה בקרוב

חזוןיעודאנשים במרכזהיסטוריה

אודות

יעוד

המרכז ישמש כבית לחוקרים באוניברסיטת חיפה ומוסדות להשכלה גבוהה בארץ שעניינם המחקרי הוא הרגש ותחומם הוא פסיכולוגיה, פילוסופיה, סוציולוגיה, בלשנות ותחומי ידע נוספים במדעי החברה והרוח שעוסקים בנושא.

המרכז ישמש כמעון פתוח לחוקרים מובילים בעולם שישהו במימון המרכז בארץ ויקיימו פעילות מחקרית ואקדמית בין כתלי המרכז. פעילות זו תהיה פתוחה לכלל הקהילייה המדעית בארץ. הפעילות המחקרית במרכז תתקיים על ידי גוף חוקרים, חברי המרכז, שידריכו סטודנטים לתארים מתקדמים והמרכז ישאף לספק את התשתית הנדרשת לפעילות המחקרית.

המרכז יקיים באופן רציף כנסים, סדנאות וקורסים שינתנו ע"י חוקרי המרכז ואורחיו שהם חוקרי רגש מובילים בעולם. כחלק מפעילות זו, המרכז יקיים אירועי העשרה פתוחים לקהל הרחב וגופים אחרים בעלי עניין. המרכז יקים גוף של חברים שיסייע בהגשמת היעדים של המרכז ע"י פעילות של השגת משאבים ומימון.

המרכז ישמש מוקד של מחקר יישומי עפ"י צרכים של גופים בעלי עניין וכן מוקד של סדנאות העשרה וייעוץ עפ"י תחומי המומחיות של חברי המרכז וצרכי הגופים הפונים. פעילות שכזאת תתבצע בהתנדבות וכתרומה לקהילה לעמותות וגופים אחרים הפועלים בקהילה.

 
המרכז הבינתחומי לחקר רגשות | טלפון:04-8288497 פקס:04-8249194 | emocntr@research.haifa.ac.il