על מידע לגבי הארוע הבא במרכז תבוא הודעה בקרוב
הפסיכולוגיה של שיחות קשות ומפגשים טעוני רגש

כללי

מכלול מצבים בארגון טעונים ברגש. כאלה הם מצבים בהם נדרש מנהל להביא לידיעת גורמים שונים, כפיפים וממונים כאחד, מצבים ואירועים בלתי רצויים ובעלי משמעות עבור היחיד ו/או הארגון. למשל, מנהל עשוי להידרש להודיע לעובד שהוא מפוטר או שהוא לא מקודם או שהוא עשוי להידרש להודיע לממונים על כישלון פרויקט או תקלה. בדומה, ראיונות ותחקירים גם הם לעיתים רבות מפגשים שבהם הרגש הוא "שחקן מרכזי". לכן, התמודדות עם מצבים אלה דורשת הבנה טובה של הסביבה הפסיכולוגית שסובבת את האירוע, כולל הבנה של ההשלכות האפשריות שיש למצב הן על הגורמים המעורבים ישירות והן על גורמים אחרים העדים למצב. מטרת הסדנא היא להדריך ולהכין מנהלים למפגשים מעין אלה באמצעות הרצאות על הפסיכולוגיה של שיחות קשות ומפגשים טעוני רגש, תרגילים וסימולציות. ישנה אפשרות לאבחון ארגוני מקדים לשם תפירת הסדנא בהתאם לצרכי הגוף המזמין.

נושאי הסדנא:

תגובות רגשיות - גורמים, סממנים והשלכות

מפגשים טעוני רגש - הכנה מקדימה, ניהול המפגש, שליטה בהשלכות ישירות ועקיפות

סימולציות של מפגשים טעוני רגש - שיחה קשה, בישור, תיחקור.

קהל יעד:

מנהלי משאבי אנוש

מנהלים

מראיינים בחברות השמה

 
המרכז הבינתחומי לחקר רגשות | טלפון:04-8288497 פקס:04-8249194 | emocntr@research.haifa.ac.il